Gyakori Kérdések

Kattints az aktuális kérdésedre, és lenyílik a válasz!

Igen, minden nap, ünnepnapokon is nyitva.
Üzleteink többsége sosem zár be, éjjel-nappal nyitva tartunk.

Csak egy ajtó van, amely mindig nyitva van.
Egyszerűen lenyomod a kilincset és bemész.

Nem kell hoznod, sőt tilos saját mosószer, vagy öblítő használata, ipari vegyszereinket automata adagolja a kiválasztott programnak megfelelően.
Az általunk biztosított mosószer és öblítő  benne van az árban.
Színfogó kendő használata megengedett.

Érintős bankkártyával, érmével (5, 10, 20 Ft-ost nem fogadunk el),
bankjeggyel (10.000, 20.000 bankjegyeket nem fogadunk el).

Nem szükséges, az automata mindig visszaad, de mindig csak aprópénzt!

A mosógépekbe annyi textilt rakj be, hogy az alkaroddal még be tudj nyúlni a textilek fölött a dobba.
Egy ily módon megrakott nagy (16 kg) mosógép tartalmát egy nagy (25 kg) szárítógép szárítja meg. Amennyiben több gép tartalmát rakod egy szárítóba, vagy nagy mosógépből kis szárítóba pakolsz, vélhetően nyirkos, nedves marad a ruha.

Nem kell, ez a Te döntésed. A mosógépet működés közben nem lehet kinyitni, de a szárítógépet igen.

A program végén a mosógép ajtaja kinyílik, míg a szárítógép leáll. Amennyiben nem érsz vissza és valaki szeretne azon a gépen mosni, vagy szárítani, amelyet Te indítottál, jogában áll az üzletben található fehér tárolókba a gép tartalmát kiszedni. 

Ezt úgy tudod elkerülni, ha a mosodában tartózkodsz, amikor a géped lejár.

Nincs személyzet, de az ügyfélszolgálat hívható, ha gondod akad.
Általában van bent rutinosabb felhasználó, aki tud segíteni.

Vagy nem zártad be a gép ajtaját, vagy nem választottál programot, illetve a gép elfelejtette azt 
(a mosógépnél gyári beállítás, hogy 2 perc után elfelejti a beállított programot, ilyenkor ki kell választani még egyszer), vagy nem azt a gépet fizetted ki, amelyikbe pakoltál. 

Pánikra semmi ok, ha ezek után sem forog a gép, hívd az ügyfélszolgálatot! A fizető automata melletti „kaputelefon” gombját nyomd meg! Nem kell nyomva tartani.

Hívd az ügyfélszolgálatot! Ezt törölni kellene.

Program módosítására a fizetést követően nincs lehetőség, emiatt fontos, hogy fizetés előtt a program kiválasztásra kerüljön.

Nem, csak be kell menni az üzletbe és a szabad gépekben lehet mosni-szárítani.

A programok 35-45 perc hosszúak, a gépeken látható, hogy mennyi idő múlva járnak le.
Ezek alapján eldöntheted, hogy megvárod a program végét, vagy visszajössz később.

Még a bepakolás előtt az üres dobot forgasd meg, illetve ellenőrizd, hogy nem maradt-e benne másnak kisebb ruhadarabja, vagy papírzsebkendő, vagy más idegen anyag.

Igen! Minden mosóprogramhoz adagolunk tanúsítvánnyal rendelkező fertőtlenítőt, amely a textileket nem roncsolja, de a baktériumokat megöli. A fertőtlenítő hatásait a hatóságok folyamatosan ellenőrzik, és csak olyan szer kap tanúsítványt, amely teljesíti az elvárásokat.

Céges számlát a fizetőautomatán keresztül tudsz igényelni. A második képernyőn arra kell koppintani, hogy számlát kérek, majd a következő képernyőn meg kell adni az adószám első 8 számjegyét. Ha elektronikusan kéred a számlát, akkor válaszd az elektronikus számlát kérek lehetőséget, majd add meg az e- mail címet, ahová a számlát kéred. Ebben az esetben a megadott e-mail címre automatikusan elküldésre kerül a számla.
Amennyiben nem választod ki az elektronikus számlát kérek lehetőséget a számlát az automata jobb alsó részén fogod papír formájában megkapni, ott ahol visszaadja az automata az aprópénzt.
Ha például internet kimaradás miatt a számlát kérek lehetőségnél nem lehet az adószámmal kérni a számlát, vagy magánszemélyként van szükséged a számlára akkor vissza kell lépned az automatán a második képernyőre, majd ott a nyugtát kérek lehetőséget kell választani. A fizetés megtörténte után a blokkot le kell fényképezni és elküldeni az info@tapsz.hu (mailto:info@tapsz.hu) e-mail címre, valamint meg kell adnod az adatait (magánszemély és cég egyaránt lehet), akinek a nevére kéred a számlát. Azonban fontos tudni, hogy a jelenlegi adószabályok miatt erre maximum 8 naptári nap áll rendelkezésre a mosás,
szárítás időpontjától.

HA BÁRMI NEM ÚGY MŰKÖDIK, AHOGY TE AZT GONDOLTAD, HÍVD AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT. SEGÍTÜNK!

Ügyfélszolgálat

+36 70 677 5343
+36 70 677 9019